Wiele centrów telefonicznych cierpią, bo zupełnie rozdzielić obowiązki wywołanie numerów wychodzących i odbierania połączeń przychodzących. Przychodzące – wychodzące wywołanie mieszania jest oprogramowaniem telefonii, który zwiększa produktywność całego call center poprzez umożliwienie przedstawicielom poszczególnych sprzedaży do obsługi połączeń zarówno przychodzących i wychodzących.http://www.laserina.pl
Przedstawiciele handlowi, którzy chcą wykonywać zarówno połączenia przychodzące i wychodzące zalogować się do rozmowy przychodzącej odbiornika i zaznaczyć same jak można odbierać połączeń przychodzących. Czekając odbierać połączenia rep może wtedy zalogować się do inicjatywy wychodzącej w ich komunikator telefoniczny. Dzięki temu przedstawiciel będzie stale kierowane nowych połączeń wychodzących.
Gdy wywołanie przychodzące zostanie odebrany, przychodzących – połączeń wychodzących mieszania dróg technologicznych, które zawijają do dostępnego przedstawicielem handlowym i rozłącza się, że przedstawiciel z inicjatywy wychodzące wybierania (nie nazwać). Gdy przedstawiciel handlowy wykończona jest to wezwanie jest wtedy w stanie wskoczyć z powrotem do wykonywania połączeń wychodzących.
pop ekranu jest inny typ CTI (Computer Telephony) integracji oprogramowania, który zwiększa użyteczność przychodzącego połączenia wychodzące – mieszanie. Ekran CTI pop tworzy na żywo transmisję danych pomiędzy przedstawicielem handlowym i CRM firmy dla każdego połączenia przychodzącego. pop ekranu wykrywa identyfikator rozmówcy przychodzącego połączenia i porównuje to do bazy danych CRM. Kiedy wpis zostanie znaleziony, pop ekranu otwiera nowe okno zawierające wszystkie informacje kontaktowe i historii dla tego numeru. Jeśli Caller ID połączenia przychodzącego nie odpowiada istniejący wpis w CRM, pop ekranu otwiera puste okno zamiast. Przedstawiciel handlowy może rejestrować wszystkie istotne informacje wewnątrz tego okna, które zostaną zapisane w CRM.
Ten przychodzące – wychodzące rozwiązaniem mieszanie połączeń zapewnia następujące korzyści:
Po pierwsze, firmy pozostać bardziej wydajne podczas przestojów. Mając te same przedstawiciele handlowi odbierać połączenia przychodzące podczas wykonywania połączeń wychodzących, ilość połączeń przychodzących spowalnia podczas dnia pracy przedstawiciel handlowy jest w stanie zatrzymać tak zajęty. Tworzy to istotny wzrost liczby połączeń netto dokonywanych i przyjmowana w ciągu doby, na rep.
Po drugie, przedsiębiorstwa mogą wydać mniej na liście płac. Ponieważ przychodzące – wychodzące wywołanie mieszania pozwala przedstawicielom handlowym dbać zarówno połączeń przychodzących i wychodzących, mniej pracownicy muszą być zatrudnieni na pokrycie zarówno obowiązki.
Po trzecie, przedstawiciele handlowi mogą reagować inteligentnie połączeń przychodzących. Z zastosowań pop ekranu CTI, przedstawiciele handlowi mogą mieć wszystkie informacje, których potrzebują na każdym połączeniu przychodzącym w odpowiedzi na które prowadzą tak skutecznie, jak to możliwe.
David Harlow jest SEO konsultant dla InsideSales.com Jako zwolennikiem, że ludzie powinni znać fakty, blog Harlow Wewnątrz Sales Adven gabinet medycyny estetycznej wrocławtures pragnie poinformować nowi przemysłowi o ważnych terminologii w sprzedaży wnętrzności, a także dać wskazówki na temat tego, co się szukać przy zakupie oprogramowania przemysłowego.
Wpis zawdzięczamy vipline.co