Korzysci plynace z zarzadzania polaczeniami przychodzacymi i wychodzacymi

Wiele centrów telefonicznych cierpią, bo zupełnie rozdzielić obowiązki wywołanie numerów wychodzących i odbierania połączeń przychodzących. Przychodzące – wychodzące wywołanie mieszania jest oprogramowaniem telefonii, który zwiększa produktywność całego call center poprzez umożliwienie przedstawicielom poszczególnych sprzedaży do obsługi połączeń zarówno przychodzących i wychodzących.http://www.laserina.pl

Przedstawiciele handlowi, którzy chcą wykonywać zarówno połączenia przychodzące i wychodzące zalogować się do rozmowy przychodzącej odbiornika i zaznaczyć same jak można odbierać połączeń przychodzących. Czekając odbierać połączenia rep może wtedy zalogować się do inicjatywy wychodzącej w ich komunikator telefoniczny. Dzięki temu przedstawiciel będzie stale kierowane nowych połączeń wychodzących.

Gdy wywołanie przychodzące zostanie odebrany, przychodzących – połączeń wychodzących mieszania dróg technologicznych, które zawijają do dostępnego przedstawicielem handlowym i rozłącza się, że przedstawiciel z inicjatywy wychodzące wybierania (nie nazwać). Gdy przedstawiciel handlowy wykończona jest to wezwanie jest wtedy w stanie wskoczyć z powrotem do wykonywania połączeń wychodzących.

pop ekranu jest inny typ CTI (Computer Telephony) integracji oprogramowania, który zwiększa użyteczność przychodzącego połączenia wychodzące – mieszanie. Ekran CTI pop tworzy na żywo transmisję danych pomiędzy przedstawicielem handlowym i CRM firmy dla każdego połączenia przychodzącego. pop ekranu wykrywa identyfikator rozmówcy przychodzącego połączenia i porównuje to do bazy danych CRM. Kiedy wpis zostanie znaleziony, pop ekranu otwiera nowe okno zawierające wszystkie informacje kontaktowe i historii dla tego numeru. Jeśli Caller ID połączenia przychodzącego nie odpowiada istniejący wpis w CRM, pop ekranu otwiera puste okno zamiast. Przedstawiciel handlowy może rejestrować wszystkie istotne informacje wewnątrz tego okna, które zostaną zapisane w CRM.

Ten przychodzące – wychodzące rozwiązaniem mieszanie połączeń zapewnia następujące korzyści:

Po pierwsze, firmy pozostać bardziej wydajne podczas przestojów. Mając te same przedstawiciele handlowi odbierać połączenia przychodzące podczas wykonywania połączeń wychodzących, ilość połączeń przychodzących spowalnia podczas dnia pracy przedstawiciel handlowy jest w stanie zatrzymać tak zajęty. Tworzy to istotny wzrost liczby połączeń netto dokonywanych i przyjmowana w ciągu doby, na rep.

Po drugie, przedsiębiorstwa mogą wydać mniej na liście płac. Ponieważ przychodzące – wychodzące wywołanie mieszania pozwala przedstawicielom handlowym dbać zarówno połączeń przychodzących i wychodzących, mniej pracownicy muszą być zatrudnieni na pokrycie zarówno obowiązki.

Po trzecie, przedstawiciele handlowi mogą reagować inteligentnie połączeń przychodzących. Z zastosowań pop ekranu CTI, przedstawiciele handlowi mogą mieć wszystkie informacje, których potrzebują na każdym połączeniu przychodzącym w odpowiedzi na które prowadzą tak skutecznie, jak to możliwe.

David Harlow jest SEO konsultant dla InsideSales.com Jako zwolennikiem, że ludzie powinni znać fakty, blog Harlow Wewnątrz Sales Adven http://goodwindow.pl/tures pragnie poinformować nowi przemysłowi o ważnych terminologii w sprzedaży wnętrzności, a także dać wskazówki na temat tego, co się szukać przy zakupie oprogramowania przemysłowego.

Wpis zawdzięczamy